پرسش و پاسخ های مربوط به کتب علامه طهرانی

تعداد: 3
پرسش: سیر مطالعاتی کتب علامه طهرانی

کد: 2334گروه: اعتقادات
بسم اللَه الرحمن الرحیم
سلام علیکم
سیر مطالعاتی پیش‌نهادیتا‌ن برای کتب حضرت علامه طهرانی رحمةاللَه علیه چه‌گونه است؟ به ترتیب از چه کتابی شروع کرده و به چه ترتیب مطالعه را پی‌گیری کنم؟
سؤال دیگر این‌که به نظرتان چه پیش‌نیازهایی برای درک بهتر مجموعه‌ کتاب‌ها لازم است؟ منظورم زبان عربی، منطق، فلسفه و ... است.
ممنون و متشکر
هو العالم
سیر خاصی را بنده هیچ گاه پیشنهاد نکرده ام ، البته بهتر است از کتابهای سهل و آسان تر شروع کنید و در مورد مطالبی که احتیاج به مطالعات وسیع تری دارد و طبعا ضرورتی ندارد ذهن خود را مشغول نکنید، به سایر مطالب بپردازید.
پرسش: تهیه کتابهای حضرت علامه طهرانی

کد: 2249گروه: متفرقه
به نام خدا / سلام علیکم / کتابهای علامه سید محمد حسین طهرانی را از کجا بخرم ؟

بسم اللَه الرحمن الرحیم

حضور محترم شما کاربر محترم
در حال حاضر شما می توانید کلیه آثار حضرت علامه آیة اللَه حاج سید محمد حسین حسینی طهرانی و همچنین آثار فرزند بزرگوارشان را از سایت sarayejavid.com تهیه فرمایید.
باتشکر

پرسش: معرفی کتب مرحوم علامه طهرانی

کد: 2095گروه: متفرقه
بسم اللَه الرحمن الرحیم
سلام علیکم آقا آیا اجازه داریم کتب حضرت مرحوم علامه طهرانی و سخنرانی های شما و ایشان را به افراد معرفی کنیم .؟ و امر ممدوحی است .به فامیل و دوستان و یا برای روشن شدن مطلب به افرادی که حتی با ما در مطالب مخالفت میکنند در شهرمان معرفی نماییم یا هدیه دهیم ؟
و آیا وظیفه داریم مطالب در این مکتب را نشر دهیم؟ در چه شرایطی؟ کتب شمارا چطور اجازه داریم معرفی کنیم یا هدیه بدهیم یا نامی از شما برده شود پیش افرادی که اطلاعی ندارند؟ حفظکم اللَه .ان شاءاللَه از ادعیه صالحه محروم نفرمایید
هوالعلیم
اشکالی ندارد.